Zmiany wprowadzono z powodu: edycja strony
Sposób załatwiania spraw
Sprawy są załatwiane osobiście, listownie, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Sprawami związanymi z:
- zawieraniem umów w zakresie działalności podstawowej, odczytami wodomierzy, rozliczaniem za dostawę wody/odprowadzanie ścieków zajmuje się Biuro Obsługi Klienta - 77 416 22 44, 77 416 40 51 wew. 112
Sprawami związanymi z wydawaniem:
- zapewnień dostawy wody/odbioru ścieków
- warunków przyłączenia
- uzgadnianiem dokumentacji technicznej
zajmuje się Dział Techniczny 77 416 22 44, 77 416 40 51 wew. 108, 208
Sprawami związanymi z awariami infrastruktury wodociągowo-kanalizacyjnej:
zajmuje sięw dni robocze w godz. 7-15 Dział Sieci Wodociągowo-Kanalizacyjnej 77 416 22 44, 77 416 40 51 wew. 117, 204 w dni wolne od pracy oraz w godz. 15-7 Pogotowie Wodociągowo-Kanalizacyjne 77 416 22 44
Sprawami związanymi z produkcją i jakością wody:
zajmuje sie Dział Produkcji Wody w Gierszowicach 77 411 99 79.
Sprawami związanymi z badaniami wody/ścieków:
zajmuje się Laboratorium posiadające akredytację PCA w Gierszowicach 77 411 99 78.
Sprawami związanymi z Zamówieniami Publicznymi:
zajmuje się Stanowisko ds. Zamówień Publicznych 77 44 22 44, 77 416 40 51 wew. 220.
Sprawami związanymi z odbiorem i oczyszczaniem ścieków:
zajmuje się Oczyszczalnia Ścieków Brzeg ul. Cegielniana 77 416 29 17.
Publikacja dnia: 12.05.2015
Dokument z dnia: 05.05.2015
Dokument oglądany razy: 2 776